Vi skapade fyra filmer utifrån de fyra elementen. Här var känslan för upplevelsen det viktiga, snarare än att vara dokumentära. Byggklossarna i relaxfilmerna bygger på tre delar; naturen, upplevelsen och platsen. De går sedan att kombinera med olika budskap och erbjudanden. Vi skapade även en film för en unik produkt – Världsarvsaufguss, en basturitual där bastumästaren använder oljor och viftar med handduk eller fjäder som i en dans, samtidigt som man jobbar med en ljudupplevelse, i detta fall en resa genom historien.
På Facebook och Instagram har vi arbetat med organiskt innehåll som berättar om relaxen och vad man kan göra där samt utbildande texter om betydelsen av aktiv återhämtning i exempelvis träning. På Facebook, Instagram, Snapchat och TikTok har vi även kompletterat med köpta annonser. Annonserna har bestått av filmerna som tagits fram. Filmerna har riktat sig mot olika målgrupper med differentierade budskap.
Vi fick även i uppdrag att ta fram filmer till skärmar i lokalen samt passande ljud.
Exempel på printannons.
Vi tog fram material till ritualerna och även förpackningsdesign.
Ett material som vänder sig till målgrupperna hotell, företag och föreningar samt ett blad att dela ut på en seniormässa.