Close

april 4, 2018

Frukostseminarium: Konsten att bygga kundnöjdhet

När IBM gjorde en undersökning över varför man lämnar sin leverantör så svarade 68 procent att de kände oengagemang och nonchalans från leverantörens sida. Sätt kundresan i process och du kan både värva nya kunder, säkerställa att de känner sig välkomna och till och med vinna tillbaka tappade kunder – skapa engagemang i kundresans alla faser!

I samarbete med Ulf Dübois berättar vi om olika arbetsmetoder som du kan införa hos er och delar erfarenheter från kundprojekt. Exempelvis hur Svenska kyrkan ökade sina aktiva inträden med 116 procent och dopen med 32 procent. Hur NCC/Bonava ökade NKI från 62 till 78 och hur ett fackförbund ökade öppningsgraden på sina digitala utskick till 45 procent. Seminariet passar både dig som jobbar i näringslivet och inom offentlig sektor.

TID: 3 maj, kl 08.00-09.00
PLATS: Confetti, Stationsgatan 16, Borlänge
Vi bjuder på kaffe och smörgås.

Begränsat antal platser.

 

Anmäl dig här

*  = Obligatoriskt fält

Top